Reklamation:


Som forbruger har køber 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at kunden enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Fra den dato varen er modtaget, yder Gjøl Hegn- og Flagstænger Aps 2 års reklamationsret på mangler samt fabrikations- og materialefejl. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettigt. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Umiddelbart efter modtagelsen af varen skal køber undersøge, om varen svarer til det bestilte, både med hensyn til art og mængde, og også med hensyn til, om varen måtte være behæftet med fejl eller mangler.

Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to månder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Ønsker du at reklamere, bedes du enten kontakte os pr. e-mail eller telefonisk jf. kontaktoplysningerne øverst til højre på siden, eller tilbagelevere varerne til Gjøl Hegn & Flagstænger ApS.

I forbindelse med anvendelse af reklamationen, skal fakturaen fremvises til Gjøl Hegn & Flagstænger ApS og kunden bedes angive og på forlangende vise, hvori fejl eller manglen består. Vi bestræber os på at reparere eller ombytte defekte produkter i løbet af fem hverdage. Gjøl Hegn & Flagstænger ApS kan til enhver tid vælge at sende varen til reparation hos pågældende leverandør eller producent, og reparation kan i disse tilfælde tage længere tid.

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.


Nyhedsbrev

PayPal

Kontakt os

Vi har åbent 09:00-15:00

Telefon:98 277438

Kontakt vores Kunde-service